Publikacije

 

Knjige


 

Vzgoja otroka v luči duhovne znanosti

Rudolf Steiner | 1994 | 10 EUR

Iz uvodne misli o knjigi: »Leta 1906 in 1907 je Rudolf Steiner imel vrsto javnih predavanj o vzgoji, v katerih je posvečal vedno več pozornosti nauku o človeku, kakor ga vidi duhovna znanost. V leta 1907 objavljeni razpravi Vzgoja otroka v luči duhovne znanosti, ki v strnjeni obliki podaja vsebino teh predavanj, Steiner opisuje različne stopnje v razvoju otroka in opozarja na pedagoške naloge, ki jih imajo pri tem starši in vzgojitelji.«

 

 

/TRENUTNO NI NA ZALOGI/

Razvoj otroka s stališča waldorfske pedagogike

V. Grobelšek, I. Kordiš in skupina sodelavcev WŠL | maj 2014 | 15 EUR

Knjiga povzema bistvo posameznih razvojnih obdobij od vrtca do zaključka srednje šole v povezavi s ključnimi dejavnostmi učnega načrta, ki so kot odgovor na potrebe posameznega obdobja. Vsebina je obogatena s fotografijami otroških izdelkov, risb in slik.

 

S srcem v šoli

Godi Keller | november 2014 | 25 EUR

Na knjižnem trgu je v zadnjih letih izšlo veliko priročnikov, namenjenih vzgojnim problemom in pogledom. Vprašanje, ki se samo od sebe postavlja ob izidu vsakega novega tovrstnega priročnika je, kaj novega prinaša pri osvetljevanju vzgojne problematike. To vprašanju je seveda aktualno tudi ob izidu priročnika S srcem v šoli norveškega pedagoga Godija Kellerja.

Godi Keller je »učbenik pedagogike za starše« napisal z mislijo na vse tiste starše, ki jim ni vseeno, kakšno šolo obiskujejo njihovi otroci, v prvi vrsti pa za tiste, ki so se odločili svoje otroke vpisati v waldorfsko šolo. Kot izkušen učitelj, ki je več kot osemnajst let učil otroke in mladostnike na waldorfskih šolah, dobro desetletje izobraževal študente na Rudolf Steiner University Collegu v Oslu in drugod po Evropi (več kot sedmo leto sodeluje tudi pri izobraževanju za waldorfske učitelje in vzgojitelje v Ljubljani), predstavlja spoznanja in vprašanja, ki so bila ključna zanj in za katera verjame, da lahko starše opogumijo pri prevzemanju starševske vloge, ključne za vzpostavljanje pedagoškega partnerstva med šolo in domom. Tako obravnava vprašanje o prisotnosti življenjske filozofije v šoli, duhovnosti, govori o najpomembnejših veščinah za razumevanje otrok in mladostnikov, osvetli razvoj mišljenja in čutov, razmišlja o vlogi učitelja, njegovi integriteti in poučevanju kot umetnosti, svetu današnjih staršev in njihovem odnosu do šole ter o prihodnosti šole. Eden glavni ciljev Kellerjeve knjige tako ni podajanje nasvetov, temveč ozaveščanje staršev o nezamenljivosti njihove vloge pri soustvarjanje temeljev dobre vzgoje in izobraževanja.

V upanju, da se nam boste pridružili pri širjenju in ozaveščanju sporočil knjige S srcem v šoli, vas lepo pozdravljamo!

Beseda o avtorju

Godi Keller, avtor knjige S srcem v šoli, je neodvisni mednarodni predavatelj, učitelj in pisec. Prehodil je pestro pedagoško pot: več kot osemnajst let je učil otroke in mladostnike na waldorfskih šolah, dobro desetletje je izobraževal študente na Rudolf Steiner University Collegu v Oslu in drugod po Evropi, več kot sedem let sodeluje tudi pri izobraževanju za waldorfske učitelje in vzgojitelje v Ljubljani. Njegov izjemen posluh za vprašanja mladih ga je usmeril na področje svetovanja tistim, ki so zapustili redno šolanje in iščejo svoje mesto v družbi. Ves čas si prizadeva za vzpostavitev čim bolj toplih in konstruktivnih odnosov med učitelji in starši, zato je še vedno reden zunanji strokovni sodelavec mnogih pedagoških ustanov, šol za starše ter izobraževanj za pedagoške poklice na Norveškem. Sodeluje tako s podjetji kakor tudi z radijsko hišo NRK P2, kjer ima svojo redno radijsko oddajo.

Njegova bogata življenjska pot in izjemne sposobnosti pripovedovanja so ga oblikovali v prepoznavnega in cenjenega predavatelja, ki gostuje po celi Evropi – povsod, kamor ga pot zanese, je nadvse iskan in zaželen.

Svoje zgodbe z veseljem pripoveduje različnim poslušalcem: staršem in učiteljem v šolah, vzgojiteljem v vrtcih, starejšim, otrokom, rejnikom, medicinskim sestram, farmacevtom, pravnikom, računalniškim strokovnjakom in drugim, ki bi radi obogatili svoje védenje in se ponovno začudili svetu okrog sebe. Njegova predavanja na humoren način razkrivajo pomembna življenjska spoznanja, ki niso uporabna samo na pedagoškem področju. Pogosto opozarja na pomembnost ohranjanja in spodbujanja otroške radovednosti, celostni razvoj, v katerem sta roka in srce enako pomembna kot možgani, na umetnost kot najlepšo pot do novega znanja ter na pravilo Vse ob svojem času; otroštvo je zanj čas setve – dejstvo, ki ga šolniki in uradniki pogosto pozabljajo, saj želijo žetev že v času, ko so otroci še v šoli.

Del svojih izkušenj je zbral v knjigi S srcem v šoli, ki je na Norveškem doživela že drugi ponatis in je bila prevedena v švedščino in estonščino. Njegova druga knjiga nosi naslov Til i fred.

 

Labirinti

G. Candolini | april 2017 | 20 EUR | na voljo tudi v vseh dobrih knjigarnah

Labirint je podoba življenja, ogledalo duše, simbol človeštva, v katerem lahko odkrijemo mnogotere stvari. Predvsem pa eno: samega sebe.

Knjiga govori o avtorjevemu popotovanju z avtodomom od enega labirinta do drugega širom po Evropi in o uvidih, odkritjih in spoznanjih, ki so se mu na tej poti porajali.

 

© 2014-17 Zavod za razvoj waldorfskih šol in vrtcev - zveza